Laatste update: 16 oktober 2024
In het hart van Zeeland, omringd door de gezonde Zeeuwse lucht en de charmante stad Goes, bevindt zich het splinternieuwe Fitland Wellness Goes. Dit exclusieve sauna- en beautyresort belooft een onvergetelijke ervaring in een wereld vol luxe, wellness en ontspanning. Laat ons u meenemen op een reis door de faciliteiten en diensten die dit resort tot een ware oase van rust en verfrissing maken.
Bij aankomst in Fitland Wellness Goes wordt u verwelkomd in een serene omgeving die ontworpen is om u direct in de juiste stemming te brengen. Het resort biedt een breed scala aan arrangementen zoals het “Verwenarrangement” dat een dagje wellness omvat met onder andere een Rasul-ritueel en een welkomstdrankje. Deze persoonlijke benadering en aandacht voor detail dragen bij aan een warme en uitnodigende sfeer.
Fitland Wellness Goes biedt een indrukwekkende verscheidenheid aan faciliteiten, waaronder een uitgebreide selectie aan sauna’s, baden en rustruimtes. Of u nu kiest voor een traditionele Finse sauna, een kruidenbad of een duik in het dompelbad, elke optie is erop gericht om uw lichaam en geest te revitaliseren.
Bovendien beschikt het resort over een goed uitgeruste hammam en een uitgebreide beautyafdeling waar bezoekers kunnen genieten van behandelingen die variëren van massages en lichaamsbehandelingen tot huidverbeteringsprocedures. De herfst hammam special, bijvoorbeeld, biedt een diepgaande reinigingsritueel dat perfect is voor diegenen die hun huid willen verzorgen en hernieuwen.
Naast de uitstekende wellness- en schoonheidsbehandelingen biedt Fitland Wellness Goes ook een culinaire ervaring die net zo ontspannend is als het wellnessgedeelte. Met een restaurant dat à la carte maaltijden serveert, kunt u genieten van heerlijke gerechten die zowel de smaakpapillen als de ziel verwennen. Het “All inclusive” arrangement omvat bijvoorbeeld een dagentree met lunch, diner en vier consumpties naar keuze.
Of u nu op zoek bent naar een dagje ontspanning of een uitgebreide wellnesservaring, Fitland Wellness Goes biedt diverse arrangementen die zijn afgestemd op de behoeften van elke gast. Het “Relax arrangement” is een uitstekende keuze voor gasten die hun wellnessdag willen verlengen met een overnachting in het naburige Wellness Hotel Waterstate, inclusief een uitgebreid ontbijt.
Bovendien zijn er speciale acties zoals de “Vitae Wellness Voordeelkaart 2024” en seizoensgebonden specials zoals de “IK SKIN - Glow Up Your Skin” seizoensspecial, die een extra dimensie van verzorging en verwennerij toevoegen aan uw bezoek.
Een van de bijzondere aspecten van een bezoek aan Fitland Wellness Goes is de mogelijkheid om te profiteren van de voordelen van de Vitae Wellness Voordeelkaart. Deze kaart biedt exclusieve toegang tot kortingen en speciale aanbiedingen, waardoor het voor regelmatige bezoekers gemakkelijk is om vaker te genieten van de luxe en ontspanning die het resort te bieden heeft.
Wat Fitland Wellness Goes echt onderscheidt, is de persoonlijke service en klantgerichtheid. Gasten worden uitgenodigd om zich volledig onder te dompelen in de sfeer van ontspanning en welzijn, weg van de alledaagse drukte. De recensies van bezoekers getuigen van de uitstekende service en de zorgvuldigheid waarmee elke gast wordt behandeld.
Fitland Wellness Goes biedt alles wat u nodig heeft voor een perfecte ontsnapping aan de dagelijkse sleur. Van luxe saunafaciliteiten tot uitgebreide schoonheidsbehandelingen, het resort is een ware tempel van welzijn en ontspanning. Gelegen in het prachtige Zeeland, nodigt het uit tot herbronning in een serene omgeving. Of u nu een dagje komt ontspannen of kiest voor een uitgebreid arrangement met overnachting, een bezoek aan Fitland Wellness Goes belooft een onvergetelijke ervaring te zijn.
klantenservice zéér slecht
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!
klantenservice zéér slecht
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, maar was er blij mee.
De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
De jas is bijna 30(!!) cm gekrompen op 30gr was. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik aankoop- én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké.  De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen . Is dus niet gelukt!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Na wat mails heen en weer met frontdesk manager is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
De frontdesk manager zei een week geleden dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!
klantenservice zéér slecht, sauna oké
Normaal gesproken plaats ik nooit reviews, maar nu is de maat vol voor mij.
Op vrijdag 1 november zijn wij, mijn man en ik, een dag in sauna wellness Goes geweest. De sauna is klein maar oké. De baliemedewerkster vroeg wel of wij bekend waren, wat niet zo was, maar legde niet uit waar we alles konden vinden. De mededeling was: door die deur en dan vindt u alles. Niet echt klantvriendelijk.
Maar wat wij véél erger vinden: Bij binnenkomst hebben wij voor mijn man een badjas gekocht van hammamdoek, maat L/XL., deze was hem wat te groot, hij moest de mouwen omslaan, maar was er blij mee.
Zondag 3 november heb ik de jas gewassen < mocht op 40gr, maar ik was op 30gr> en de jas is bijna 30(!!) cm gekrompen. Ik heb direct gebeld met een baliemedewerkster en gemaild naar de frontdesk manager.
Na wat mails heen en weer is mij toegezegd dat ik de aankoop én retour-verzendkosten vergoed zou krijgen.
Nu, 11 december en dus anderhalve maand(!) verder heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Zéér slechte zaak!
De frontdesk manager zei een week geleden dat zij hier geen invloed op heeft, maar dat het hoofdkantoor dit moet doen en dat zij alsnog een spoedbetaling zou aanvragen .
Dit was een zeer ondeugdelijk product en voldeed absoluut niet aan de verwachtingen, een nette afhandeling zou op zijn plaats geweest zijn!