Wat gaat deze sauna en diens hospitaliteit hard achteruit zeg.
Verzorging pand/faciliteiten: De schimmel staat op de muren (bij het grote zwembad staat overal zwarte schimmel op de muur), de voegen en tegels laten overal los, de douches aan het begin hebben een geheel verroest (en niet voor de sier) plafond. Nergens is ontspannen muziek te bekennen, kletsende gasten echter te over. Met muziek zouden bezoekers het stilte verzoek meer in acht nemen. De klankschalensessie sloeg nergens (meer) op. Deze hadden zij super goed georganiseerd in een rustige ruimte met fijne plekken om te relaxen. Maar zoals zij ook weten, zal de gedachte zijn geweest 'massa is kassa' want de sessie is nu in een veel te warme sauna die super gehorig is. De douche die op de achterwand gemonteerd is gaat continu aan door gasten, tussendoor klinkt de airco af en toe, dan wordt er nog een keer of 6 aan de deur gerukt die op slot is vanwege de sessie (er hangt geen bord dat er een sessie is vermoed ik) en relaxed zitten is er niet bij want de ruimte is simpelweg vol met gasten. Massa is kassa dus met 20 man een klankschalensessie van 20 min kan prima toch? Veel kluisjes doen het bovendien ook niet en van een collega al gehoord dat er bij haar en 5 anderen de kluisjes open gebroken waren en oa geld gestolen was.
Restaurant: bij de openhaard komt zelden bediening. Alsof ze de plek vergeten, tot zichtbare ergernis van allerlei gasten. Deze ervaring meermaals gehad nu.
Hospitaliteit: bediening bleek een siroop waarom gevraagd niet te hebben en hebben dit niet van de bon gehaald. Bij afrekenen is mij niet gevraagd de bon te checken (zoals 'management' waar je dan enkel contact mee op kan nemen vertelt dat personeel standaard doet). Wel is gevraagd hoe de ervaring was. Die viel tegen. Waarschijnlijk is de dame daardoor vergeten te vragen de bon te checken. Ik stond er zelf ook niet bij stil. Shit happens. Nadien over gemaild toen bleek dat de siroop waarvan bediening aangaf dat het op was er toch op stond. Antwoord: ik kan geen restitutie krijgen. Huh?? Jullie rekenen mij iets dat ik niet gekregen heb en jullie hebben het niet van de bon gehaald, wetende dat het op was.
Daarnaast verwijzen ze bij de kassa met klachten altijd naar het contactformulier en 'de manager'. Lekker makkelijk want dat maakt het voor de klant lastiger zaken rechtgezet te krijgen.
Typisch 'grote bedrijven' bedrijfsvoering dit.